tirsdag 25. desember 2007

The sound of white.

Det blei ikkje kvit jul i Råde i år heller, og det er eigentleg litt kjipt. Det har vori kvitt og fint den siste veka, men det måtte ein eller annan sjølvsagt endre på på juleftan. Likevel har det vori ein utruleg bra dag, tilliks med gårsdagen, da eg hadde bursdag. Har fått mye fint både i går og i dag, og det er så feitt når småungane til fetter+kona og kusine+sambuar er med på lasset. Er ikkje dårleg å vere 14 personar på juleftan! I tillegg var gudstenesa i dag heilt utruleg bra og inspirerande, men det var litt dårleg oppmøte. Får skylde på at eg var på tidleggudstenesta, dei fleste plar jo dra på den på ettermiddagen.

God romhelg, folkens!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Gah! Det minner meg på at du var ein supermann og gav meg gåve. Men eg opna aldri ei gåve frå deg i dag, so ho må liggja ein eller annan rar plass. Huuuuuummm. Eg opna den frå Marita.

Dette må eg finna ut av!!! :D ... ... i ... morgon. Zzz.

Men tusen, tusen takk - trur aldri eg fekk sagt det. Var kjempefint gjort! :D Eg fekk ein kul Ingar Bergman-dvd av Marita.

Klaus sa...

Aight! Bare hyggeleg veit du. Fikk du noe anna fint da? God jul Odin;)