onsdag 5. desember 2007

Flames to dust, lovers to friends, why do all good things come to an end?

Ja, eg lurer. Eg har eksamen i mårra, etter eit halvt år som har vori over all forventning. Den søte kløa BLIR imidlertid etterfulgt av den sure svia - og som den svir! Mårradagens eksamen går på marknadsføring, der vi blir spurt om pensum (sjølvsagt). Men her er saka: de som lagar oppgåvene finn gjerne på å be oss liste opp ymse punkt frå det og det kapitlet, og dei er jævlig spesifikke. Noe som til slutt betyr at eg mest bør kunne boka på rams. Det gidd eg ikkje! Det er heilt upassande å tvinge folk til å lære alle modellane og figurane i ein bibel på 700 sider. Kan ikkje prøva i mårra handle om funfacts frå Venner for livet? Eg bare spør.

3 kommentarer:

Iaursulëiel sa...

Bibelen er på over 1000 sider gutten min og det står det lite om markedsføring, moderne økonomi og slike ting..
Men lykke til a!! Jeg skal ha eksamen 12. desember og holder på å lese meg ihjel.. GLEDER meg til å gå ut i arbeidslivet!!

Klaus sa...

Det er eg smerteleg klar over, i og med at eg har avlagt unødvendig mange studiepoeng i Bibelkunnskap. ;-)

Lykke til du også! Gleder meg til å sjå deg i aksjon. Det blir ei romsleg meinigheit!

Rowanha sa...

Ska' sei dårr har blitt liv på bloggen din...! So festleg! Korleis gjekk det på eksamen?